VHC blijft Hoofdpartner Week van de horeca
Met veel trots kondigen wij aan dat VHC wederom Hoofdpartner is van de Week van de horeca. Al sinds de start van de Nationale Horecadag in 2019 sloot VHC zich actief aan, om middels deze landelijke krachtenbundeling te laten zien hoe mooi de horeca is als branche om in te werken. VHC doet mee met haar verschillende vestigingen.
In samenwerking met VHC heeft de Week van de horeca diverse imago campagnes uitgevoerd, waaronder verschillende workshops bij het Experience Center bij VHC Jongens. Ook steunt VHC de verkiezing voor het Leukste horecateam van Nederland al voor het derde jaar.
Voor VHC is het belangrijk dat zij bijdragen aan een verhoogde instroom van nieuwe horecamedewerkers en middels dit initiatief alle huidige horecamedewerkers nog eens extra in het zonnetje te kunnen zetten. Dit sluit naadloos aan bij de doelstellingen van de Week van de horeca; middels de landelijke activiteiten en krachtenbundeling een zo groot mogelijke doelgroep bereiken om hen te enthousiasmeren voor een studie en of baan in onze prachtige branche. Tegelijkertijd zetten wij tijdens de Week van de horeca alle horecaprofessionals nog eens extra in de spotlight, wat zonder hun dagelijkse inzet, geen horeca.
“Wij zijn enorm trots op de langdurige samenwerking met VHC, een partij die zich al lang actief bezighoud met een verbeter imago van de horeca. Met het uitgebreide netwerk van de verschillende VHC vestigingen, Actifood, Jongens en Kreko bereiken wij zo meerdere regio’s en spannen we ons gezamenlijk in de positiviteit te verspreiden. Aldus Maas, initiatiefnemer van de Week van de horeca.